technology

technology

technology

technology

بهترین بازی های ps4

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵

0

۲۰۱۵ سالی بود که طرفداران PS4 توانستند به هرچه که از یک سال ایده آل میخواستند برسند از جمله آن ها بازی های جدید با بهترین کیفیت بر روی این کنسول بود عناوینی همانند Assassins Creed Syndicate و Fallout 4 حس متقابل بسیار متفاوتی را به طرفداران القا کردند و در کنار آن بازی های انحصاری از بهترین استدیو های third party سونی مانند Unitll Dawn اجازه نداد که حتی یک سال هم طرفداران بدون بازی های اختصاصی سپری کنند.ساخته میزاکی با اتمسفر عالی تاریکش با سوسو های خیابان و غار های ترسناک چنان ترکیبی را به جلوی چشم شما می آورد که مطمئن هستم هرگز چنین صحنه ای را ندیده اید،Untill Dawn ترس را در بازی ها با ترجمه دیگری به شما تدریس میکند مفهوم جدید تری را از ترس و بقا میفهمید همه این ها در کنار بازی های بلاک باستری مانند Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای همه طرفداران ترکیبی عالی ایجاد کرد.حال که به پایان سال نزدیک شده ایم نکست فور گیم تصمیم به انتخاب بهترین بازی های کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵ بپردازد با ما همراه باشید.

چگونه یک بازی برنده یک بخش میشود؟

معیار ما برای این انتخاب ها در ابتدا تجربه شخصی و سپس تجربه کاربران و نمرات آن در متا میباشد(دقت کنید نه نمره منتقدان بلکه نمره کاربران).

بهترین بازی انحصاری:

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال 2015

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵ |Blood Borne بهترین بازی انحصاری برای PS4

Blood Borne ساخته هیدتا میزاکی که در پرونده کاری او میتوان عناوینی همچون Darksouls را دید اینبار با انقلابی پا به میدان گذاشت نبود افت گرافیکی و اعمال بهترین گیم پلی برای سبک یک بازی اکشن رول پلیینگ باشد. در کنار آن داستان بسیار درگیر کننده ای که بازی دارا بود توانست نظر خیلی هارا جلب کند این داستان یک موضوع ساده نیست که به سادگی از کنارش بتوان رد شد بلکه داستانی است که همه عوامل بشریت از اجنه گرفته تا انسان در آن شریک هستند پس داستانی عمیق در کنار گیم پلی و گرافیک عالی اجازه میدهد که این بازی را به عنوان بهترین انحصاری PS4 در سال ۲۰۱۵ انتخاب کنیم.

برترین بازی شوتر:

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال 2015

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵ |Call of Duty Black Ops III بهترین شوتر سال

Call of Duty Black Ops III بعد از یک سال انتظار و طبق عادت همیشگی سالانه منتشر شد اینبار با یک کلیشه منزوی شده روبرو نبودیم بلکه خلاقیت تبدیل به چاشنی اصلی این بازی شده و آن را تبدیل به یک بازی فوق العاده خوب کرده است.گیم پلی بازی بیشتر از هر موقع دیگری پیشرفت کرده و حرکات کرکتر بازی روان تر و سبک تر شده علاوه بر آن گرافیک بازی به لطف نسل هشتم در بیشترین حد خود پیشرفت کرده و بافت صورت و اشیا به زیباترین شکل ممکن پیاده سازی شده است اما از همه مهمتر داستان بازی توانسته به بهترین نحو عمل کند ولی نه در حد نسخه Ghosts اما در اصل بهترین تجربه شوتر اول شخص را میتوانید در Call of Duty Black Ops III تجربه کنید و به خاطر دارا بودن بهترین نوع سلاح ها و بهترین سیستم تیراندازی و گرافیک،داستان،گیم پلی زیبا این بازی را به عنوان بهترین شوتر سال برای PS4 انتخاب کنیم .

بررسی این بازی را در نکست فور گیم مطالعه کنید

برترین بازی اکشن ماجراجویی:

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال 2015

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵ |Metal Gaer Solid V The Phantom Pain

Metal Gaer Solid V The Phantom Pain  بزرگترین ساخته هیدئو کوجیما امسال با شوروهیجان طرفداران بی نهایتی وارد بازار شد ۵ سال سکوت در مورد این بازی در نهایت آن را تبدیل به بزرگترین بازی تاریخ بازی سازی جهان کرد عنوانی اکشن سوم شخص در سبک ماجراجویی و با جهان باز چیزی بود که هیدئو کوجیما برای شما تدارک دیده بود در طول بازی هیچ نوع خستگی از لحاظ گیم پلی به شما دست نخواهد داد چرا که مرحله به مرحله بازی از نظر فنی تفاوت های بسیاری دارند و در کنار آن مدیریت Mother Base و شخصی سازی سلاح ها این اختمال را کمتر میکند در کنار آن داستان اسطوره ی جنگ های محرمانه یعنی BIG BOSS اینبار با غوغایی وارد میدان شده که در مطمئنا تعجب شمارا بر می انگیزد.وسعت بازی در حد دو شهر اصلی آنگولا و افغانستان میباشد تنوع آب و هوایی و طوفان های صحرایی همه چیز را میتواند به یک باره تغییر دهد بازهم هرچقدر در مورد این بازی بنویسیم کم است ولی به دلیل وسعت بازی و پیاده کردن بهترین ایده ها و درست کردن شخصیت جنگی Snake عنوان برترین بازی اکشن ماجراجویی PS4 در سال ۲۰۱۵ به بازی Metal Gaer Solid V The Phantom Pain تعلق میگیرد.

برترین بازی در سبک RPG:

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال 2015

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵ |The Witcher 3 wild hunt بهترین بازی در سبک RPG برای کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵

سال قبل با عرضه‌ی بازی Dragon Age: Inqusition، اکثر RPG دوستان به این موضوع فکر می‌کردند که این بازی، نهایت تمام بازی‌های RPG است و از این بهتر ممکن نیست! اما همه‌ی این افراد می‌دانستند که استدیوی لهستانی CD Project Red مشغول ساخت یک بازی محبوب با پیشینه‌ی بسیار موفقی نظیر بازی Witcher 3 است. بازی‌‌ای که تنها طرفداران نسخه‌های قبلی‌اش موفق به پیش‌بینی موفقیت‌های آن شده بودند اما پس از انتشار نشان داد جدا از طرفرداران سبک RPG، دیگر افراد طرفدار سبک‌های دیگر نیز به راحتی می‌توانند با این بازی ارتباط برقرار کنند. اگر برای شما دنیای بازی‌هایی نظیر Dragon Age و Skyrim بسیار خسته کننده و حوصله سر بر به نظر می‌رسد، باید بگویم که بازی Witcher 3 دقیقا همان عنوانی است که شما را با سبک RPG آشتی می‌دهد و باعث می‌شود شما نیز از طرفداران دو آتیشه‌ی این سبک بشوید. مگر از یک بازی کامل و بدون نقص چه انتظاراتی می‌توان داشت؟ داستانی خوب با روایتی عالی، گیم پلی هیجانی و لذت بخش، موسیقی‌های گوشنواز همراه با گرافیکی چشمگیر که زیبایی‌های بازی را به رخ بکشد. این موارد تماما مواردی هستند که تنها گوشه‌ای از دنیای عظیم و گسترده‌ی بازی Witcher 3 را شامل می‌شوند.دنیای گسترده و توجه به جزئیات و بهترین گیم پلی در کنار گرافیکی بی نظیر به ما اجازه میدهد تا The Witcher 3 Wild Hunt را به عنوان  برترین بازی در سبک RPG انتخاب کنیم.

بررسی این بازی را در نکست فور گیم مطالعه کنید

برترین بازی ورزشی/مسابقه ای:

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال 2015

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵ |FIFA 16 بهترین بازی ورزشی مسابقه ای سال

در سال پیش که فیفا راه خود را بر روی نسل جدید گم کرده بود و علی رغم گرافیک بالا و انجین قدرتمند بازی، PES 2015 توانست گیم پلی بهتری از خود به جای بگذارد.برای شبیه‌سازی بهتر و قوی‌تر، تمام نگاه‌ها بر روی اینست که همه چیز بهترین باشد. به خصوص خوشحالی جمعیت حاضر در استادیومی که فوتبال در آن جریان دارد و با هر اتفاق در بازی، عکس العملی از خود به جای می‌گذارند. با این حال، گیمرهایی که هر دو بازی را انجام دادند، در شگفت بودند که آیا باز هم می‌توان طبق گذشته در FIFA 15 گل‌های بزرگ و شگفت انگیزی بزنند؟FIFA 16 با اعتماد به نفس قوی و مستدام وارد عرصه گیمینگ شد. هیچ وقت هم بابت بهینه‌سازی در قسمت‌هایی از بازی مغرور نشدند. به عبارتی بهتر، موفقیت هر ساله FIFA در چندین سال اخیر به علت شهرتش نبود، بلکه به خاطر این بود به صورت اساسی و فنی توانست رضایت گیمرها را جلب کند. تمام این موفقیت از ارتقای قدرمند هوش مصنوعی کامپیوتری بازیکن‌ها، هم‌تیمی‌ها و رقبا وام گرفته است.بیشترین فروش نسبت به رقیب اصلی و توجه بیشتر به تاکتیک های جدید مارا مجاب به انتخاب FIFA 16 به عنوان بهترین بازی ورزشی مسابقه ای سال میکند.

بررسی این بازی را در نکست فور گیم مطالعه کنید

بهترین موسیقی:

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال 2015

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵ |Unitl Dawn دارنده بهترین موسیقی متن برای کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵

تمرکز بازی Until dawn بر روی ایده اصلی بزرگ، جاه طلبانه و قدرتمندش بود؛ در حقیقت این یک بازی نیست! یک فیلم سینمایی است که شما به عنوان گیمر می‌توانید سرنوشت تمام افراد داخل محیط بازی را کنترل کنید! شاید به همین دلیل بود که جزییات کوچک از دستان سازنده‌ها در رفت و شاهد فقط ۱۲ ساعت بازی هستیم. ۱۲ ساعتی که بسیار نامنظم کارگردانی شده و بازی‌نامه بسیار کلیشه‌ای دارد و صحنه‌های کلید زنی (QTE) خسته کننده تو ذوق هر گیمری می‌زند.بازی Until Dawn استانداردهای فیلم‌های سینمایی ترسناک را رعایت کرده است. ۱۰ دوست هر ساله به یک مسافرت چند روزه می‌روند و این بار به سراغ یک کلبه در در کوهستان‌های کلمبیای انگلستان می‌روند. بعد از اینکه یک شوخی زننده به طرز احمقانه‌ای خوب پیش نمی‌رود، دو نفر از دوستان – خواهرهای دو قلو به نام بث و هانا – در جنگل ناپدید شده و خبری دیگر از آنها نمی‌شود. یک سال بعد، گروه دوباره تصمیم می‌گیرد که به این کلبه دوباره سفر کند تا شاید شانسی داشته باشند تا برای دو دوستی که به نظر می‌رسید فوت شده‌اند یادبودی گرفته باشند ولی این ماجرا آنگونه که باید پیش نمی‌رود.با این حساب همخوانی موسیقی متن بازی با اتمسفر بازی چنان همخوانا میباشد که اگر Unitll Dawn را به عنوان برنده این قسمت اعلام نکنیم در حق این بازی کم لطفی شده است.

بررسی این بازی را در نکست فور گیم مطالعه کنید

بهترین داستان سرایی:

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال 2015

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵ | Fallout 4 دارنده بهترین داستان سرایی

مسیر پیشرفت و تکامل این بازی نقش آفرینی فوق‌العاده، به خوبی از نسخه سوم و Fallout: New Vegas در حال ادامه است. اگر بخواهیم تشبیهی داشته باشیم، نسبت بازی «اسکایریم» به «آبلیویون» همانند نسبت نسخه چهارم Fallout به نسخه سومش است. در Fallout 4 تا حدودی سیستم فوق‌العاده‌ی نسخه سوم را تکرار می‌کند و محیطی مشابه با تراکم بیشتر برای اکتشاف گیمر تعبیه شده، هیولاهای واقعی و ترسناکی برای مبارزه در نظر گرفته شده، اتمسفر پسا اتمی در جای جای بازی دیده شده که تا حدودی همه‌ی این موارد به خلق یک شاهکار دیگری در ژانر کمدی تلخ به همراه مرگ و خون‌ریزی انجامید. بعد از ۵۵ ساعت از بازی، وقتی پایان‌بندی بخش داستانی را مشاهده کردم تازه احساس کردم که اکتشاف این دنیای فوق‌العاده تازه شروع شده است! حال که فکر می‌کنم به راحتی ۱۰۰ ساعت دیگر می‌توان در دنیای Fallout 4 به گشت و گذار پرداخت و از آن لذت برد.همچنین وجود داستانی عمیق و آخرالزمانی اجازه انتخاب این بازی به عنوان بهترین داست سرایی را به میدهد.

بررسی این بازی را در نکست فور گیم مطالعه کنید

برترین بازی مبارزه ای :

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال 2015

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵ |Mortal Kombat X بهترین بازی مبارزه ای

مسیر پیشرفت و تکامل این بازی نقش آفرینی فوق‌العاده، به خوبی از نسخه سوم و Fallout: New Vegas در حال ادامه است. اگر بخواهیم تشبیهی داشته باشیم، نسبت بازی «اسکایریم» به «آبلیویون» همانند نسبت نسخه چهارم Fallout به نسخه سومش است. در Fallout 4 تا حدودی سیستم فوق‌العاده‌ی نسخه سوم را تکرار می‌کند و محیطی مشابه با تراکم بیشتر برای اکتشاف گیمر تعبیه شده، هیولاهای واقعی و ترسناکی برای مبارزه در نظر گرفته شده، اتمسفر پسا اتمی در جای جای بازی دیده شده که تا حدودی همه‌ی این موارد به خلق یک شاهکار دیگری در ژانر کمدی تلخ به همراه مرگ و خون‌ریزی انجامید. بعد از ۵۵ ساعت از بازی، وقتی پایان‌بندی بخش داستانی را مشاهده کردم تازه احساس کردم که اکتشاف این دنیای فوق‌العاده تازه شروع شده است! حال که فکر می‌کنم به راحتی ۱۰۰ ساعت دیگر می‌توان در دنیای Fallout 4 به گشت و گذار پرداخت و از آن لذت برد.گیم پلی هیجان انگیز و حرکات زیبا در پایان مبارزه Mrtal Kombat X را تبدیل به بهترین بازی مبارزه ای سال ۲۰۱۵ برای کنسول PS4 میکند.

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵ : FallOut 4

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال 2015 : FallOut 4

بهترین بازی های کنسول PS4 در سال ۲۰۱۵ : FallOut 4


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.