technology

technology

technology

technology

FIFA16 یا PES 2016

همانطور که قبلا در این رابطه صحبت کردیم این دو بازی اکنون رقیب یکدیگر محسوب خواهند شد با وجود محبوبیت بسیار Fifa16 و این که از قدیم با بازیکنان همراه است اما می توان گفت که PES 2016 نیز از گرافیک بسیار قابل قبول و زیبایی برخوردار است که می تواند خود را به سطح Fifa16 برساند.

پس از منتشر شدن تصاویری از هر دو بازی و مقایسه ی آن ها می توان به صراحت بیان کرد که PES 2016 برتری قابل توجهی نسبت به Fifa16 دارد که می توانید این برتری را در دو تصویر زیر که از هر دو بازی گرفته شده است مشاهده کنید .

Fifa16

 fifa-16-barcelona

PES 2016

 pes-2016-1

البته این نکته را نیز باید ذکر کرد که بازی PES 2016 از موتور بسیار قدرتمند FOX Engine استفاده می کند در حالی که Fifa16 هنوز هم موتور قبلی خود یعنی gnite game engine را داراست که همین خود می تواند دلیلی برای این برتری باشد.

از این موتور برای ساخت بازی Metal Gear Solid V  استفاده شده است و حال ما گرافیک خیره کننده ی PES 2016 را مدیون این موتور هستیم.

البته تنها نکنه ی برتری یک بازی نسبت به بازی دیگر گرافیک آن نیست و ما باید ببینیم که گیم پلی این دو در چه حدی خواهند بود ممکن است تفاوت بسیاری با هم داشته باشند.

علاوه بر آن بازی Fifa16 بخش جدید فوتبال زنان را نیز دارا است که می تواند تاثیر بسیاری در برتری آن داشته باشد اکنون با تمام این نکات باید منتظر انتشار این دو بازی برای اثبات این گفته ها باشیم.

هم چنین در مطلب زیر می توانید با ویژگی های بازی Fifa 16 آشنا شوید و همین ویژگی ها ممکن است دلایلی باشند تا با توجه به آن ها شما دوست داشته باشید این بازی را تجربه کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.