technology

technology

technology

technology

PS5وXBOXTWO کی به بازار می اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

PS5 و Xbox Two زودتر از آن چیزی که فکر می کنید عرضه خواهند شد

طول عمر کنسول های نسل هفتم یعنی Playstation 3 و XBOX 360 به طرز غیرمنتظره ای طولانی بود و نسل هفتم حدود 8 سال عمر داشت . در نسل هشتم دو کنسول Playstation 4 و XBOX ONE از سخت افزاری بر پایه محصولات AMD برای پردازش گرافیکی استفاده می کنند و شرکت AMD اعلام کرده است به احتمال فراوان طول عمر کنسول های نسل هشتم کوتاه تر از پیشینیان خود است .


Devinder Kumar معاون و مدیر بخش مالی شرکت AMD در کنفرانسی اعلام کرد آنها انتظار دارند عمر کنسول های نسل هشتم کوتاه تر از کنسول های نسل هفتم باشد و به طور کلی در حال حاضر عمر محصولات سخت افزاری در زمینه های مختلف کوتاه تر از قبل شده است .


به گفته آقای Kumar از سوی دیگر هر سه شرکت Sony ، Nintendo و Microsoft از هم اکنون به دنبال برنامه ریزی برای طراحی و ساخت XBOX TWO و Playstation 5 و نسخه جدید Wii هستند . شاید یکی از دلایلی که طول عمر کنسول های نسل هفتم بیش از حد انتظار بود ، هزینه های بسیار بالای تولید کنسول های XBOX 360 و بخصوص PS3 بوده است و شرکت ها به دنبال آن بودند با افزایش فروش کنسول ها این هزینه ها را جبران کنند . در نسل هشتم تا حد زیادی این مشکل وجود ندارد و Sony و Microsoft هزینه ای معقولانه را برای تولید محصول خود در نظر گرفته اند و این عامل باعث می شود به احتمال فراوان شاهد طول عمر 5 ساله کنسول های نسل هشتم به مانند Playstation و Playstation 2 باشیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.